Vähiravifondist Kingitud Elu on tänavu esimese 10 kuuga abi saanud ligi 170 inimest, kellest noorim 18-aastane. Fondi kümne kuu tulud on kokku ligi 2,5 miljonit eurot, kuid raviarveid on tänavu tasutud juba rekordilise 3 miljoni euro ulatuses.
“Täname südamest meie ligi 10 000 püsitoetajat, suuresti tänu kellele oleme aastast aastasse olnud jätkusuutlik organisatsioon, kellele vähihaiged saavad raskel hetkel toetuda,” ütleb Vähiravifondi Kingitud Elu juhataja Toivo Tänavsuu.
“Ometi on praegu surve fondi rahakotile ennenägematu. Seetõttu kutsume kõiki Eesti inimesi üles tulema fondi püsitoetajaks kasvõi väikese igakuise summaga ning kõiki Eesti töö- ja õppekollektiive ja ettevõtteid üles tegema sel aastal oma jõuluannetuse vähihaigete toetuseks. Elu on näidanud, et fondi järgmine abivajaja võib olla ükskõik kes: teie lähedane pereliige, hea sõber, armas kolleeg – küll on siis hea, et fondi abil saab ühe suure mure maha.”
Pooled vähiravifondi abisaajatest on vanemad kui 60 aastat ning 40 protsenti vanuses 40-59. Tänavu on fondi kaudu abi saanud taas paljud isad ja emad, kellel kodus kasvamas alaealised lapsed (näiteks pildil olev pereisa Ahto). Fond on valmis toetama ka kõikide haigekassa rahastuseta jäänud vähihaigete laste ravi, kui selleks peaks tekkima vajadus.
Suurimad raviarved on tänavu fondi laekunud silma sarvkesta melanoomiga patsientidelt, kellest tuntuim dirigent ja lauluõpetaja Janne Fridolin, ning erinevat kaasaegset immuunravi saavatelt patsientidelt. Ainuüksi viimase kolme kuu jooksul on fond Eesti inimeste tervisesse ja täisväärtusliku elu pikendamisse panustanud rohkem kui miljon eurot.
Kingitud Elu püsitoetajaks saab tulla mõne minutiga SIIN.
Praegustel püsiannetajatel soovitame internetipangas oma püsitoetus üle kontrollida, sest selle periood võib olla märkamatult lõppenud.
Ettevõtetele pakume erinevaid nn jõululahendusi, mille kohta saab lisainfot kirjutades info@kingitudelu.ee või helistades 55922221.
Fondi esindajad Toivo Tänavsuu ja Katrin Kuusemäe on valmis tulema lahkete annetajate kollektiividesse (firmapeod, jõulupeod, seminarid jm kogunemised) kohapeale fondi missiooni ja väärtushinnanguid tutvustama.