Fondi logoga „rohelise mehikese” helkurid hinnaga 1.99 eurot olid müügis Prisma, Selveri, Stockmanni, ETK, Statoili, Montoni ja Sketchersi kauplustes. Helkureid sai osta ka laatadel ning mitmed ettevõtted tellisid neid oma töötajatele jõulukingiks.
„Kutsusime inimesi end pimedal ajal märgatavaks tegema, elama ise pimeda aja üle ning aitama pikendada ka vähihaigete täisväärtuslikke elupäevi. Iga eestimaalane sai lüüa kaks kärbest ühe hoobiga: soetada endale või lähedastele kingiks midagi praktilist ning samas teha sellega ka väikese heateo. Suur rõõm on tõdeda, et „rohelised mehikesed” läksid meie inimestele hinge ning helkurite müügist laekunud tulust saame toetada mitut abivajajat,” ütles „Kingitud elu” juhataja Toivo Tänavsuu.
„Kingitud elu” tänab kõiki helkurikampaaniale õla alla pannud toetajaid: Prisma Peremarket, Selver, Stockmann, ETK, Statoil, Baltika Grupp, Fifaa, Age McCann, Kaupmees & KO, Smarten Logistics, LogistikaPluss, Citykuller, Eesti Ajalehed.
Helkureid saab jätkuvalt tellida ka näiteks järgmiseks sügistalviseks perioodiks, kirjutades info@kingitudelu.ee.